🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
logo-samandehi پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

 

«شروع سال تحصیلی مدارس، در‌حقیقت آغاز عملیات فرزندان انقلاب اسلامی در جبهه‌های جهاد علمی با رمز عملیات «باید قوی شویم» است و در این جبهه مقدس، هر مدرسه به منزلۀ سنگری فرهنگیست که اگر خللی در مأموریت و رسالتِ انسان‌سازی آن حاصل شود، معبری برای دشمنان و بدخواهان اسلام و ایران اسلامی خواهد شد.

ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به تمام دانش‌آموزان و همکاران عزیز سراسر کشور به ‌عنوان آموزگاری از خانواده بزرگ فرهنگیان کشور  اعلام می‌دارد ما فرزندان انقلاب، عزم راسخ داریم که در این جهاد علمی با تأسی به سیرۀ شهیدان دانش‌آموز، همچون شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ندای ولی امرمان را لبیک گفته و چشممان را به افق اعلایِ تحققِ تمدن اسلامی بدوزیم و کمر همت را برای حرکت به سمت آن محکم کنیم. ما به‌عنوان امانت‌داران تمام مجاهدان تاریخ از جمله شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پرچم پیشرفت علمی را به‌دوش گرفته و به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی در راه کسب علم و دانش دریغ نخواهیم کرد.

ما فرزندان ایران اسلامی، با قلب‌هایی لبریز از عشق و ارادت به قافله‌سالار انقلاب اسلامی و پا‌به‌رکاب و گوش‌ به‌ فرمان ولی امرمان، ماموریت بزرگ مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را با جان و دل به سرانجام خواهیم رساند و با شهید حاج قاسم سلیمانی‌ پیمان می‌بندیم که در علم آموزی ، پیشرفت کشور و مبارزه با دشمن کوشا باشیم.

ما اعلام می‌داریم که با قلب‌هایی آکنده از عشق امام حسین ( ع)  و قدم‌هایی مستحکم مسیر عزت را می‌پیماییم و در این راه هراسی از تهدید‌ها و تحریم‌ها نداریم. گرچه فشار اقتصادی دشمن معیشت مردم عزیزمان را با سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه کرده است، اما با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت بقیه الله الاعظم‌ارواحنا له الفدا و هدایت ولی امرمان حضرت امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی، با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی، ازین تنگناهای پیش آمده نیز با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

هم‌چنین هشدار رهبرمان را در مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمنان به‌گوش‌جان شنیده و به فضل الهی توطئه‌های فرهنگی دشمنان همچون سند 2030 را که توسط عده‌ای ناآگاه به‌صورت مخفیانه در فضای آموزشی میهن عزیزمان ترویج و تبلیغ می‌شود، خنثی خواهیم کرد. هدف از تهیه و تدوین اینگونه اسناد توسط کشورهای غربی و القای آنها به کشورهای اسلامی چیزی نیست جز به نابودی کشاندن عقبۀ فرهنگی ملت‌های اسلامی، تا به ‌زعم‌خودشان در دامن کشورهای اسلامی افرادی چون حاج قاسم و ابومهدی المهندس و ابوزینب‌ها تربیت نشوند. حاشا که غیرت ما  قبول کند بزرگان و قهرمانان واقعی خود را که عمرشان در راه جهاد و خدمت گذشته است کنار گذاشته و الگوهای پوچ و قهرمانان خیالی بیگانگان را نصب العین کنیم. ما  عهد می‌بندیم که در این مبارزۀ فرهنگی خواب غفلت را بر چششمان حرام بدانیم و لحظه‌ای در این نبردگاه جنگ نرم سلاح علم و ایمان را زمین نگذاریم. و تمام تلاش خود را جهت پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبریمدظله العالی در بیانیه گام دوم انجام دهیم.

جهت حسن ختام، دستان خود را به سوی پروردگارمان بلند کرده و دعا می‌کنیم که همواره ما را در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان ثابت قدم بدارد و شهادت در راه حق و حقیقت را روزی ما بگرداند.»

 

علی باقری کاکش 

سال تحصیلی ۱۴۰۴ـ۱۴۰۳

Correspondent: Ali Bagheri Kakash

آژیرهای هشدار در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی تا حیفا به صدا در آمده و منابع اسرائیلی از شلیک حجم گسترده‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ منابع اسرائیلی بامداد امروز (یکشنبه) از شلیک حجم کم سابقه‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان به سمت شهرها و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهر صفد، حیفا، الناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل به صدا در آمده و طبق گزارش‌ها، تا عمق 50 کیلومتری شمال فلسطین اشغالی هدف این موشک‌باران قرار گرفته است.

منابع اسرائیلی همچنین از وقوع انفجارهای شدید در شرق حیفا خبر می‌دهند؛ آژیرهای هشدار تقریبا در سرتاسر شمال فلسطین اشغالی به شکل ممتد در حال به صدا در آمدن است. صدای انفجارهای شدید در اطراف پایگاه هوایی «رامات دیوید» در حیفا شنیده می‌شود.

طبق گزارش‌ها تاکنون بیش از 100 موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

فرار گسترده به پناهگاهها

در پی این حمله گسترده، بیش از 300 هزار صهیونیست به پناهگاهها فرار کردند، ویدئوی فرار به سمت پناهگاهها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

همچنین چندین مورد آتش‌سوزی در شهر «نتنیا» در شمال تل آویو و همچنین شهر ناصریه گزارش شده است.

شبکه 14رژیم اسرائیل نیز از قطع گسترده برق در منطقه «العفوله» خبر داد. به گفته منابع عبری‌زبان، تعدادی از موشک‌ها به شکل مستقیم به اهداف نظامی در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده‌اند.

Correspondent: Ali Bagheri Kakash

نشت گاز در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال سنگ معدنجوی طبس موجب انفجار در این معدن و حبس شماری از کارگران این معدن شد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ حدود ساعت ۲۱ شب گذشته نشت گاز در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال سنگ معدنجوی طبس موجب انفجار در این معدن و حبس شماری از کارگران این معدن شد.

بر اساس اطلاعات اولیه، ۲۰ نفر از کارگران در محدوده انفجار حضور داشته‌اند که تاکنون اطلاعی از وضعیت سلامت آنان در دست نیست.

محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تسریع در امدادرسانی از استان‌های همجوار از جمله استان یزد که معین خراسان جنوبی در حوادث است تیمهای امدادی به معدن طبس در حال اعزام هستند.

آخوندی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان و فوتی‌های حادثه وجود ندارد، گفت: عملیات امدادرسانی نیروها آغاز شده است و هم اکنون فرایند تخلیه گاز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در معادن زغال‌سنگ نشت گاز بسیار حائز اهمیت و خطرناک است، تاکید کرد: در این شرایط باید ابتدا کارگاه‌ها از گاز موجود تخلیه تا شرایط برای خارج کردن افراد محبوس آماده شود.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با بیان اینکه زون اصلی که ۲۳ کارگر معدن در آن محبوس شدند در عمق زیادی است، گفت: هنوز دسترسی به محل اصلی حادثه مقدور نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

Correspondent: Ali Bagheri Kakash